Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~artphoto | użytkownik

imię i nazwiskoMonikaF adres zarejestrowany09.02.2008 @21:20:44 ostatnio na stronie01.10.2014 @19:52:09

Więc tak fotografią interesuję sie jakoś od roku, a wszystko zaczęło sie od warsztatów fotograficznych organizowanych przez Studio Inicjatyw Twórczych "ę"...
Mam 17 lat i myślę że będę sie poprawiać ze zdjecia na zdjęcie...)
Zresztą sama już zauważyłam u siebie poprawę:D

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1114620
digarty41 komentarze361 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Dean1    07.09.2012 @08:21:44
Dziękuje
~naw0jka    24.11.2010 @18:13:48
o! 8D
~Dean1    30.07.2010 @13:57:19
dziękuje pięknie kiedy coś wstawisz
~Dean1    07.06.2010 @13:14:16
dziękuje ślicznie pozdrawiam
~Dean1    02.04.2010 @08:32:17
Niech Króliczek przyniesie Ci w prezencie, to czego najbardziej pragniesz.
To "coś" nie musi być ani widoczne, ani dotykalne, może nawet nie pachnieć
ale niech będzie czymś bez czego nie można żyć.
http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=0&pv=3111883&path=83557
~Dean1    14.02.2010 @20:33:44
kiedy będą nowości
~Dean1    14.02.2010 @20:31:51
dziękuje bardzo
~fenix5    05.09.2009 @11:31:37
fajna ta galeria bende czesciej tu zagladał)
~sebas1s    25.07.2009 @22:58:36
Dziękuję
_______
Wszystkie bitwy naszego życia czegoś nas uczą, nawet te, które przegraliśmy.

Piąta Góra Paulo Coelho
~sebas1s    10.07.2009 @00:06:13
Dziękuję za komentarze od tak ładnej dziewczyny . Za to masz ode mnie
Co do studiów polecam Wrocław . Jest to cudne miejsce pełne magi a rynek to już bajka . Chociaż ja zamierzam od następnego roku studiować w stolicy Pozdrawiam Sebastian .
_______
Wszystkie bitwy naszego życia czegoś nas uczą, nawet te, które przegraliśmy.

Piąta Góra Paulo Coelho
~Jarts    18.03.2009 @06:42:19
dzięki : )
~Nicka92    02.03.2009 @18:37:56
Dzięki za komentarz masz piękne prace! Monie górą , tak trzymaj
~Jarts    19.02.2009 @07:37:57
nom.. strasznie dużo.. :P
~Jarts    18.02.2009 @07:14:57
tak jak i ja.. lato !
~SyLwica    17.02.2009 @23:16:58
dla przyjemności zawsze warto
_______
niewidzialne komety krążą
~Jarts    26.12.2008 @19:18:03
dziękuję
~Jarts    27.09.2008 @08:44:55
nom , tam rzeczywiście jest pięknie
~Zorjana    13.09.2008 @12:27:51
dziękować
_______
Дякую, підскакую до гори сракою :D
~SnowWhite14    25.08.2008 @23:24:45
....no bo niiieeee seeerce noooo.... poprostu nie w moim stylu a ponieważ niecierpię czaszek,serduszek ,kwituszków i takich tam, to bezsensu jak bym ci wystawiła <poniżej krytyki>z własnej niechęci do owych "przedmiotów" tak niską ocenę za tak dobrze zrobiona fotkę ,bo warsztat naprawde masz świtny pozdrowionka!
_______
Zapraszam do oceniania i komentowania moich pracjeśli komuś się coś nie podoba to bardzo proszę o uzasadnienie swojego niezadowolenia moją pracą
Dziękuję uprzejmie za współprace
~paulus125    25.08.2008 @21:43:09
Dziękuję.
~bakusiowa    25.08.2008 @19:59:20
chcialam pogratulować TWA xD
_______
"And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted...Nevermore."
~sebas1s    14.08.2008 @12:25:44
Dziękuję
_______
Wszystkie bitwy naszego życia czegoś nas uczą, nawet te, które przegraliśmy.

Piąta Góra Paulo Coelho
~sebas1s    10.08.2008 @19:07:18
Dzięki
_______
Wszystkie bitwy naszego życia czegoś nas uczą, nawet te, które przegraliśmy.

Piąta Góra Paulo Coelho
~ostatniaprosta    09.08.2008 @17:14:10
przeciez jest i kolorowe....
~sebas1s    21.07.2008 @11:11:29
Dzięki
_______
Wszystkie bitwy naszego życia czegoś nas uczą, nawet te, które przegraliśmy.

Piąta Góra Paulo Coelho
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt